У Запорізькому районі стартував поточний середній ремонт ділянки автодороги /М-18/ - Балабине - Малокатеринівка
В рамках Програми Президента «Велике будівництво» на обласній автодорозі загального користування місцевого значення О080720 /М-18/ - Балабине - Малокатеринівка розпочато виконання поточного середнього ремонту. Роботи, заплановані у 2020 році охоплять ділянку протяжністю 3,7 км. Загальна площа укладання асфальтобетонного полотна складе 31 621м².
Нині підрядна організація ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН» на замовлення ДП «Місцеві дороги Запорізької області» розпочала роботи з холодного фрезерування асфальтобетонного покриття, яке зазнало ушкоджень за роки експлуатації дороги. Заходи виконано на площі 23 457 м², що складає 85% від запланованого фрезерування.
В поточному році на цій ділянці заплановане поширення основного проїзду на площі 2 498 м². На цих ділянках заплановано влаштування додаткового шару основи із щебеню товщиною 18 см, а також укладання щебенево-піщаної суміші товщиною 15 см. Після чого буде проведено влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття. Зокрема, відповідно до укладеного договору будуть виконані роботи з влаштування вирівнюючих шарів асфальтобетону у кількості 5 238 т та влаштування верхнього шару покриття завтовшки 6 см з гарячої асфальтобетонної суміші на площі 31 621м².
Окремо на ділянці площею 4 862 м² буде проведено посилення конструкції дорожнього одягу за допомогою армуючого синтетичного матеріалу.
В рамках договору також будуть виконані роботи на зупинкових комплексах. Зокрема, проєктом передбачено влаштування 12 автобусних зупинок де будуть відновлені заїзні «кармани» із посадковими майданчиками.
Крім цього, на замовлення ДП «Місцеві дороги Запорізької області» для забезпечення безпеки дорожнього руху на всій протяжності відновлюваної ділянки автодороги загального користування місцевого значення О080720 /М-18/ - Балабине - Малокатеринівка буде встановлено нові дорожні знаки та дорожні розмічальні вставки типу ВРД, а також установлено бар’єрне огородження та засоби примусового зниження швидкості.
Зважаючи на високу інтенсивність руху приміського транспорту на зазначеній ділянці буде нанесено горизонтальну дорожню розмітку пластком холодного нанесення. Рішення про використання саме цього виду розмітки було прийнято на стадії проєктування, адже пластик холодного нанесення більш довговічний та має слугувати не менше трьох років.